dinsdag 20 januari 2015

HobbyVision Challenge #35 - Sneeuwpop

Vandaag gaat op ons HobbyVision DT blog alweer Challenge 35 van start. Deze keer is de opdracht "Alles behalve een kaart".

Ik heb er een winters tafereeltje van gemaakt. Hiervoor heb ik de Card Art mal Sneeuwpop van Dutch Doobadoo gebruikt.


Deze heb ik wel dubbel uitgeknipt en eerst helemaal gepimpt. Daarna heb ik op het plateau (afvalstukje hout) een flinke laag Dutch Doobadoo Structuurpasta aangebracht en daar overheen wat Viva Eiskristallen gestrooid.
In die laag sneeuw heb ik de sneeuwpop gezet, dit goed laten drogen, dan staat de sneeuwpop echt wel goed vast.


Om de sjaal heb ik nog een stukje Bakers's Twine gestrikt en als oogjes kleine wiebeloogjes gebruikt.
De knoopjes zijn de Paper Art buttons van Dutch Doobadoo, hierop heb ik een flinke laag zilveren embossingpoeder gestrooid en dit verhit.


Rondom het plateau heb ik een hekje geplaatst, deze is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. 
De Paper Art Silhouettes van de IJsdansers passen er perfect bij toch? Ook de nieuwe stans van Noor! Design van de slee heb ik verwerkt op het plateau.

De tekst "Winter" heb ik uit glitterkarton van Joy! Crafts gestansd.

Doen jullie mee met de Challenge? Deze loopt t/m 18 februari. De prijs is weer een cadeaubon twv € 10,00 van HobbyVision.

Kijk ook eens op het DT blog naar de voorbeelden van de rest van team.
Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw DecoArt Media - Crackle Paint White Teresa Collins - Christmas Cottage Trim 3/PkgStampendous - Embossing poeder - Silver OpaqueJoy! Crafts - Papierset A4 - glitter wit  





4 opmerkingen:

  1. Supermooi wintertafereeltje Jenine ! Daar was je vast wel even zoet mee !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke winterkaart Jenine,
    van de week kom ik nog even bij jullie in de winkel,dan kan ik de kaart van dichtbij bewonderen..

    groetjes,Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een dot van een sneeuwpop Jenine, en wat een leuke details , een leukj tafereeltje
    grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX