dinsdag 13 januari 2015

Harmonicakaart Big Hug

Vandaag laat ik jullie een soort "Harmonica-kaartje" zien. Dit kaartmodel is een patroontje uit de Silhouette Store. Ik heb deze kaart dus ook uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. Ideaal :-)

Het gebruikte designpapier komt uit het paperblok Spring 6011/0308 van Noor! Design.


Zo is de kaart als je hem dicht hebt. Bij de kaart in de Silhouette Store hadden ze er een papieren bandje omheen gedaan, maar als jullie mij een klein beetje kennen kun je er wel vanuit gaan dat ik er teveel dikke dingen in heb geplakt. Daarom heb ik hem dicht gemaakt met een roze organzalintje.



Als je de kaart openklapt zie je dit, wel erg leuk toch?


De beide zijkanten heb ik hetzelfde gehouden, alleen in spiegelbeeld geplaatst.
Op het laatste flapje heb ik de Paper Art blaadjes en vlinders van Dutch Doobadoo verwerkt. De blaadjes zijn op kleur gebracht met Distress Inkt Forest Moss.
In het midden heb ik de Cardboard Art hartjes verwerkt en de Paper Art sleutels. Deze sleutels heb ik bewerkt met Fran-táge Silver zodat ze een soort metaallaagje krijgen. Ook heb ik een klein gedeelte van de stansmal Filmstrip 6000/0278 van Noor! Design gebruikt.

Op de kleine rechthoekjes die eruit vallen heb ik de tekst "Big Hug" gestempeld met de clearstamp 6002/0033


In het midden de prachtige mal 6002/0356, die is zo mooi fijntjes!! Het Vintage plaatje van Studio Light past er perfect bij.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.




Silhouette Cameo 2 DecoArt Media - Crackle Paint White Studio Light - Stansvel Romantic Picture nr.35 Stampendous Fran-táge - Embossing Enamel - Silver Distress Inkt - Forest moss 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Jenine.
    Leuk opgelost met het roze lint.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Prachtige kaart leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Prachtige kaart,
    mooie kleuren heb je gebruikt ☺

    Fijne avond
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Helemaal mijn kleurtjes.
    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Jenine,
    zoals we gewoon zijn van jou!!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX