donderdag 15 januari 2015

DDBD Blophop - Happy Valentine

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.



Deze maand hebben we gekozen voor het thema Valentine. Daar passen het Shape Art Hart en Paper Art hartjes natuurlijk perfect bij.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 januari t/m 18 januari 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Dit is mijn creatie met de Happy Valentine artikelen:


Ik heb er een Easelcard van gemaakt, het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit een paperpad van Studio Light PPSL16. Deze kleurtjes zijn perfect voor een valentijnskaartje.



Voor de "kopkaart" heb ik de Shape Art mal gebruikt, deze heb ik op het designpapier gelegd, nagetekend en netjes uitgeknipt. Daartussen heb ik nog een klein taartrandje geplakt.

In het midden zie je de prachtige hartjesmal 6002/0382. In het midden heb ik een hartje geplakt, daarop heb ik gestempeld met de Sending Love Heartbead stempel 6410/0330. Hiervoor heb ik de zilveren embossingpoeder gebruikt.

Het hartje met vleugels hoort ook bij de stansmal 6002/0382. Hierop heb ik een klein beetje Inka Gold Silver gesmeerd.
Aan de rechterkant nog de tekst Love Mail, deze komt van de Sending Love stempel 6410/0040




In het midden een flinke bloementoef en een organzastrik, daarachter blijft de Easel rusten.
Ook zie je nog de mooie fijne hartjesborder 6002/00253.

De Paper Art hartjes die je rechts overin ziet heb ik eerst bewerkt met Versamark inkt en daarna een dikke laag embossingpoeder zilver er overheen gestrooid. Deze heb ik vanaf de onderkant verhit waardoor je een iets dikkere laag poeder op je project kan laten liggen. 

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Paperpad Studio Light - PPSL16Stampendous - Embossing poeder - Silver OpaqueViva Decor - Inka Gold - Silber 902 




33 opmerkingen:

  1. Mooie uitvoering in deze zachte kleuren (meestal zie je rood voor Valentijn). Een easelkaart blijft mooi, je kunt er zoveel meer mee dan een 'gewone' kaart. Prachtig Jenine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het weer een mooie kaart geworden, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit MOOI. Heel mooi gecombineerd alles en het designpapier is ook prachtig, ik had hier al eens mee in mijn handen gestaan maar op een kaart is het nog mooier. Mooi ook die met zilver bewerkte harten. Echt een toppertje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inspiratie ideetjes krijg ik weer genoeg met deze bloghop! ! Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooi gemaakt, een toppertje....

    groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw ook zo geweldig en de paperpad heb ik net bij je gekocht dus een super idee. Ze zijn stuk voor stuk mooi maar toch weer anders. geweldig.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende easelkaart Jenine, ik vind hem super romantisch.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Jenine! Ook een mooie kleurencombi. Dat zwart geeft het kaartje wat meer pit. Een mooi Valentijnskaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie romantische kaart ,
    groetjes Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi gemaakt Jenine!
    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart mooie leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie, lieve kaart.
    Super zo'n easelkaart.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend, wat een prachtige kaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. En wat leuk, dat zilvere embossingpoeder!
    groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow super mooie kaart!! Wat een leuk idee. De kleurcombinatie is toch wel heel erg mooi.
    Mooie details en alles past perfect bij elkaar. Lekker gewaagd dat zwart maar oh zo super.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke verschillende creaties zie ik toch voorbij komen tijden het hoppen
    die van jou ook alweer zo leuk en vooral apart

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jenine...Wat een prachtig Valentijns-kaartje heb je gemaakt!!
    Super mooi ingekleurd, en prachtige kleuren.
    Dank je wel voor de inspiratie!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie kaart Jenine. Leuk hoe je de verschillende harten met elkaar gecombineerd hebt. En ja, wie is er niet verliefd op het prachtige papier van Studio Light.

    Gr Vigdis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend mooie kaart is dit! Eentje om verliefd op te worden...
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige easel kaart en leuk met die zacht roze kleurtjes erg leuk om te zien hoe je al die producten tot een mooi geheel heb gebracht! Echt top !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart, mooie kleuren combi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart, vooral de combi met het zwart vind ik erg chique.
    Ik ga snel verder hoppen.
    Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige easelkaart Jenine! Mooie details op verwerkt. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O, deze is weer heel anders als je voorgangers. Vorige week al naar zitten kijken naar het hart, hij is heel erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtige kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo lief en wat een leuk thema voor een bloghop
    Ik ga snel verder met hoppen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. I loooove easel cards! This one's fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX