zaterdag 10 januari 2015

Challenge Noor! Design - Waxinelichtjes kaart

Hebben jullie alle kerstspullen alweer opgeruimd? Of maken jullie net als mij toch af en toe nog wel wat kerstkaarten tussendoor? Ik probeer altijd het hele jaar door nog wat kaarten te maken zodat ik op het eind van het jaar minder hoef te stressen :)

Vandaag laat ik jullie deze "theelichtjes" kaart zien. Dit is een Challenge op ons Noor! Design blog. Wil je dus graag het patroontje hebben en meedoen met de Challenge? Kijk dan HIER. De Challenge loopt nog tot 30 januari.

Ik heb voor mijn creatie het prachtige papier van Maja Design gebruikt - A gift for you. Blijf de tradionele kerstkleuren toch wel heel mooi vinden.


Het plaatje is een stansvel van The Hobby House - Gingerbread Wishes. Ideaal deze voorbedrukte plaatjes. Rondom heb ik wat Fran-táge Shabby White gestrooid.
Rechts boven zie je nog de prachtige Noor! Design mal 6002/0358.



Bij de bloementoef heb ik de mooie besjes van ScrapBerry's gebruikt, de Berry Pick Red. Verder zie je nog wat mooie bloemen van Marianne Design, die hebben een prachtig meeldraadje met glitters erin verwerkt. De takjes zijn gemaakt met de stansmal Sprig with Berries.

De Cardboard Art Gingerbread passen ook erg goed bij dit plaatje toch?


Op de flap aan de binnenkant heb ik een tekst gestempeld, hiervoor heb ik de stempelset 6410/0118 gebruikt. Deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna witte embossingpoeder er overheen gestrooid.


Aan de andere kant zie je het bakje met de waxinelichtjes. In het midden heb ik de blauwe mal 6002/0399 verwerkt. Daar overheen een organzalintje zodat de waxinelichtjes er niet uitvallen. 

Doen jullie nog mee met de Challenge?

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.




Scrappapier Maja Design - A Gift for You - Handwritten Post Card Stansvel THH Elisabeth Bell - Gingerbread Wishes Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - WhiteScrapBerry`s - Berry pick, red MD - Christmas flowers Red Stansmal - Elizabeth Craft Designs - Sprig with Berries 




3 opmerkingen:

  1. Wow this is a gorgeous Christmas design and I love those little ginger bread men.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige box kaart Jenine!
    Ik heb 'em ook van de week gemaakt. Heb het voor mijn schoonzoon gemaakt maar er wat anders in gedaan dan waxinelichtjes. Ik hoop het straks te plaatsen.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful project! Very, very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX