maandag 26 mei 2014

MDF Vuurtoren

Deze MDF vuurtoren 461.692.243 van Let's Get Bizzee stond afgelopen zaterdag op mijn demotafel. Ik zal hem nu ook aan jullie laten zien.

Het papier wat ik bij deze vuurtoren heb gebruikt is van Prima Marketing - Sea Shore.
Ook heb ik de voet 461.692.290 van Let's Get Bizzee gebruikt zodat het echt een staande creatie wordt waar je lekker veel op kwijt kan.


Rondom de voet heb ik met mijn lijmpistool de golven geplakt. Ik heb eerst een rij aqua golven (6002/0330) opgeplakt en daarna de beige. Deze heb ik iets door elkaar heen 'geweven'.
Onderlangs nog wat bolletjeslint. (JU0846)

Om de vuurtoren wat jute touw gewikkeld, daarop een grote roos van Prima marketing - Marine life 1574963 geplakt en 2 blaadjes. Onderaan een boei gehangen.

De meeuw 8652100 is van Rayher Hobby.



Voor de vuurtoren heb ik de Magnolia stempel Playing on the Beach Tilda geplakt, ik heb haar ingekleurd met l'Aquarelle.

Voor de afwerking nog de mooie stansjes van Noor! Design, het zeepaardje en de krab (6002/0328) en wat schelpen (6002/0329).

De bodem van deze creatie heb ik eerst bedekt met wat wondgaas van de drogist, daarna zand er overheen gestrooid en wat echte schelpjes erop geplakt.

Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.

Liefs Jenine xXx


Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Krab / Zeepaardje Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Schelp / Zeester / Schelphoorn Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Wave Rand Golven Rayher - embellishments - Zeebriesje MDF Let`s Get Bizzee - Vuurtoren MDF Let`s Get Bizzee - HouderMagnolia - Sea Breeze - Playing on the Beach Tilda



6 opmerkingen:

  1. wauwww wat mooi Jeanine
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig jenine erg leuk gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw supermooi Jenine, ik vind het geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal af is het Jenine! Ik wil de vuurtoren maken voor mijn schoonzoon voor vaderdag wat mijn kleindochter kan geven. Ik wacht nog even op het anker en stuurrad wat binnenkort binnenkomt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf gedaan Jenine.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX