woensdag 28 mei 2014

Enjoy the sea and sunshine

 Aanstaande zaterdag geef ik in onze winkel een workshop Inkleuren met l'Aquarelle.
Lijkt het je ook leuk? Meld je dan nog snel aan, er zijn nog een paar plaatsjes vrij.

We gaan in de morgen de basis van het inkleuren leren, en 's middags gaan we er onderstaande kaart mee maken.
De kosten zijn € 24,95. Dit is inclusief lunch.
De workshop is van 10.30 - 15.30 uur.

Meldt je aan via onderstaande link: 
https://www.hobbyvision.nl/detail/1052045/workshop-jenine-langenhof-inkl.htm

Voor deze kaart heb ik een 6" x 6" scrapvel van Pion Design gebruikt, de Shoreline Treasures PD4701.
Rondom het afdrukje en aan de randen van het designpapier heb ik de Grunge stempel 6410/0093.


Achter het afdrukje heb ik de Bingo stempels 6410/0029 verwerkt. Daarvoor 2 rolroosjes, gemaakt met de stans van My Favourite Things - Mini Royal Roses.

De tekst "Enoy the Sea and Sunshine!" komt van het nieuwe stempelset 6410/0097.

Verder heb ik nog de prachtige nieuwe blauwe randmal 6002/0357 verwerkt op de kaart. Ook de mooie golvenrand 6002/0330 past perfect bij dit kaartje.

Wat schelpjes zijn uitgestansd met de 6002/0329 en wat gestempelde schelpen 6410/0099 maken de kaart af.

De stempel Playing On the Beach Tilda is ingekleurd met l'Aquarelle.
Binnenkort volgen de gebruikte kleuren op het blog van Sennelier.


Wie weet tot zaterdag?



Bedankt weer voor je bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


Cutting & Embossing stencil - Under the Sea - Schelp / Zeester / Schelphoorn Clear Stamp - Under the Sea  Clear Stamp - Teksten - Bingo stamps Clear Stamp - Tropical Summer Magnolia - Sea Breeze - Playing on the Beach Tilda

6 opmerkingen:

  1. wat een lief en mooi kaartje Jeanine
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje weer ! Gaaf he de under the sea line!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schitterend je kaart Jenine, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Jenine, I love the adorable image,all the embellishments and the papers.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o ik vind hem prachtig met al die mooie details van de sea collectie er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX