donderdag 10 april 2014

3Luik met Wild Rose Studio

Vandaag laat ik jullie een MDF 3luikje 460.440.010 van Dutch Doobadoo zien.
Deze heb ik bekleed met het designpapier van Noor! Design - Spring 6410/0308


Op het linker luikje heb ik de Wild Rose stempel Bella with Friend gebruikt. Aan de linkerkant en bovenlangs de randmal 6002/0149 verwerkt. Achter het afdrukje nog een klein taartrandje.
Verder nog wat gears 6002/0287 hierop verwerkt.



In het middenste luikje heb ik de blauwe ovalen mal 6002/0258 gebruikt, in het midden een tekst gestempeld. Daarachter de Postcard 6410/0039 verwerkt.

Achter de bloementoef zit de Vintage Flourishes blad 6003/0038. Ook de nieuwe filmstrip 6002/0278 zit erop verwerkt.

Op het rechtste luikje de blauwe mal rechthoek 6002/0258. Een kantje er omheen gewikkeld, wat roosjes, een Love tekst en de stempel Bella with Flowers.

De randen van de luikjes zijn bestempeld met de nieuwe Swirl stempels. Hiervoor heb ik Memento London Fog gebruikt.




De stempels zijn allemaal ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier.
Wil je dit ook graag proberen? Vrijdag 18 april hebben we hiermee een Try Out day.

Binnenkort komen de kleuren ook online op het Sennelier blog.



Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren.
Bedankt voor jullie bezoekje.

Liefs Jenine xXx




2 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty van eendrieluik, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loooove your card! Such cute images!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX