maandag 21 oktober 2013

Zaterdag 26 oktober demo PanPastels bij HobbyVision

A.s. zaterdag is er een demodag in onze winkel.
Ik ga deze dag ook zelf een demo geven, ik zit er met de PanPastels.

Hierbij alvast 1 kaartje voor jullie.
 
 
De witte kaart is DCP wat ik heb gesneden op 10 x 14 cm, onderaan heb ik met Archival inkt Olive een kerststekst 6410/0106 gestempeld.
 
Daarna uit DCP 3 rondjes gestansd met de Nestabilities. In het midden hulst cirkels 6410/0110 gestempeld met de stempels van Mery. Dit heb ik met VersaMark gedaan.
Daarna de cirkels bewerkt met PanPastels Bright Yellow Green Extra Dark 680.1. Daarna gefixeerd en witte stipjes gezet met de Molotow Marker.
 
De cirkels op de kaart geplakt. Onder de cirkels een border van Ijskristallen 6410/2021 die uit Kraft cardstock zijn gestansd. Daar overheen een stukje kan om de plakstrook van de Ijskristallen rand weg te werken en een stukje jute.
 
Daarna nog een groene kaart eronder geplakt en een dubbele Kraft kaart.
 
Wie komt er ook tijdens de demo a.s. zaterdag?
Dan laat ik nog veel meer zien met de PanPastels.
 
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een beeldschoonkaartje Jenine.
    Ik hoop dat het heel druk wordt op de demo dag.
    Liefs Ghea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Jenine
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi Jenine! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX