donderdag 3 oktober 2013

Dutch Doobadoo - Envelopmal langwerpig

Vandaag heb ik een "eenvoudige" creatie voor jullie.
 
 
Ik heb voor deze cadeau envelop de MDF envelopmal van Dutch Doobadoo gebruikt.
De envelopmal heb ik op Kraft papier gelegd, overgetekend en uitgeknipt. Over de lijntjes netjes gerild en omgevouwen.

Daarna heb ik mijn Mask met Chicken wire op de envelop gelegd en hierop modeleer creme Perlmutt Hellblau gesmeerd met een spatel. Het stencil eraf gehaald en verhit met mijn heattool.
 
Daarna een wit taartrandje dubbelgevouwen, deze om de onderkant van de envelop gevouwen en vastgeplakt.
Een stukje ribbelkarton gesneden, ingesmeerd met Crackle Paint Picket Fence en opgeplakt.
Jute touw om de envelop gewikkeld, een vintage plaatje opgeplakt, een bedeltje eraan en wat vlinders.
 
Zo heb je snel een eenvoudig cadeau envelopje :-)
 
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf cadeauvloppie!! dat stencil is is leuk joh en je hebt het weer tot een pronkstuk gefrabiceerd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke envelop een feest om aan iemand te geven!

    groetjes Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone creatie,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een schitterende vlop Jenine!
    Je zult het maar krijgen....
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX