maandag 30 september 2013

In the Spotlight: Perkament stans + stempel

We hebben op het Noor! Design blog weer een nieuwe "In the spotlight" voor jullie. Voor de maand Oktober hebben we gekozen voor de Noor! Design Stans Perkamentrol.



En natuurlijk hebben we hiervan ook weer een Pinterest bord voor jullie gemaakt met alles op een rijtje.


Dit is mijn uitwerking van de spotlight:


De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een Mask van Dutch Doobadoo, de Faded Dots.
Ik heb hiervoor Modelier Creme Perlmutt Hellblau en Maya Gold Aubergine van Viva Decor hiervoor gebruikt.

Ik heb de stans uit blauw kaartkarton gestanst en de tekststempel hierop gedaan.
De mal op aubergine kaartkarton gelegd, de omtrek nagetekend en uitgeknipt. Zo heb je de perkamentrol gelijk perfect gemat.

Aan de linkerkant nog een mooie bloementoef.
Achter de bloementoef 2 blaadjes van Dutch Doobadoo die ik heb bewerkt met Paper Soft Color Mossgreen. De swirls en hartjes van Dutch Doobadoo zijn weer bewerkt met Maya Gold.

Verder een organzalint, wat parels en een bedel voor de afwerking.

Kijk eens op het Noor! Design blog wat de rest van het team met deze stempel / stans heeft gemaakt.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xxx

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn het toch altijd weer leuke en sprekende kaarten van jou! echt weer een toppertje heb je gemaakt en zo lief!!

    gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart heb je weer gemaakt, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi deze kaart jenine met die prachtige achtergrond er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX