vrijdag 25 januari 2013

Tilda with Heartchain

Vandaag ben ik er weer om jullie een kaartje met een Magnolia stempel te laten zien ;-)

Deze keer heb ik de kaart gemaakt met het prachtige papier van My Mind's Eye - Lost & Found Ruby.
De stempel is al een iets oudere van Magnolia - Tilda with Heartchain


Achter het afdrukje heb ik een Craftable Heart gebruikt. Deze heb ik eerst uit Kraft papier gestansd, en daarna uit roze scrappapier.
Achter het afdrukje een prachtige Creatable Tiny's Flowers uit Kraft gestanst.

Een flinke bloementoef, en achter de bloementoef nog de prachtige randmal 6002/0149 van Noor! Design geplakt. Deze heb ik in 2 stukken geknipt en achter de bloemen geschoven.

Bovenaan de kaart heb ik nog een stansmal van Memorybox gebruikt, de Cherish Border Die.

Voor de afwerking heb ik nog een filmstrip ribbon gebruikt, een parelbrad, Rondelle Velvet Baubles, paperclips en kant van DoCrafts.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt.

* Tattered Rose
* Tea Dye
* Vintage Photo
* Worn Lipstick
* Aged Mahogany
* Pumice Stone
* Black Soot

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer inspiratie kan geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

20 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Jenine! wat een mooie stansen heb je gebruikt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie Jenine hele mooie kleurencombinatie heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, super mooi kaartje zeg. En die randpons met hartjes is ook zo waanzinnig mooi. Geweldig.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! Heel mooi.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Jenine. Echt supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Jenine!!

    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een pracht van een kaart Jennine!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschone kaart Jenine Je hebt prachtige kleuren gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en lieve kaart weer. Die rand bovenin vind ik echt te gek!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Przepiękne są te Twoje kartki! Tak pięknie je malujesz i ozdabiasz:)
    Pozdrawiam Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! Ik blijf er naar kijken, zoveel moois....

    Groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie leuke en lieve kaart.
    In een woord PRACHTIG!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW....this is super cute, Jenine! Outstanding design and spectacular coloring of Tilda! Simply breathtaking!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow prachtige kaart, leuke indeling leuke pons ook!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh schittrerend zeg! Wat mooi!!
    Al die details, je blijft kijken en ontdekt elke keer weer wat nieuws!
    Geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje heb je gemaakt. Die memory box rand vind ik geweldig mooi.
    Prachtig ingekleurd ook
    Fijn Weekend
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Jenine en of zo'n mooie kaart inspiratie geeft,wat een beauty en je hebt zo goed beschreven wat je allemaal gebruikt hebt,dat is fijn want dan ontdek je nog veel meer moois,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Onwijs gave kaart en schitterend aangekleed!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje met superleuke details.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat een schatje is het weer Jenine, heel mooi!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX