maandag 21 januari 2013

Saturated Canary - Summer


Verlangen jullie ook zo naar het voorjaar?? 
Ik vind dit maar niks met die sneeuw en die kou.. jakkk ;-) Vind het wel mooi om te zien hoor, maar dan liever van achter het glas ;-)
Maar we moeten nog ff geduld hebben.... wie weet haal ik met dit kaartje het zonnetje in huis? ;-)

De stempel is van Saturated Canary - Summer.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design - Walking in the Forest

Gebruikte materialen:
* Wondgaas (drogist)
* Taartrandje hart 4"
* Flower ribbon MD
* Tim Holtz - Ornate plate (bewerkt met Crackle Paint Picket Fence)
* Bloemen: MD Silk Flowers Vintage.
* Metalen decoratiehoekje
* Cheery Lynn Exotic Butterflies
* Tag dreams: File Tabs Tim Holtz




Het afdrukje heb ik ingekleurd met Distress inkt:

* Tattered Rose
* Vintage Photo
* Stormy Sky / Faded Jeans
* Scattered Straw / Rusty Hinge
* Gathered Twigs
* Fired Brick
* Forest Moss

De schaduw heb ik gemaakt met Chalks.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

12 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Jenine, je hebt je stempel zo mooi ingekleurd echt toppie
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bjoetie heb je weer gemaakt Jenine, en je kan het allemaal zo mooi inkleuren.
    Schitterend!!!!!!Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jenine, wat een prachtige kaart! Heel leuk weer, al die details. Tja, ik ben ook geen wintermens. Ik ben een koukleum. Koude voeten, koude handen... Brrr... Ik vind het leuk als de sneeuw uit de lucht komt vallen, maar daarna ben ik het snel al weer beu. Die mij de zon maar. Van jouw kaart word ik in elk geval wel vrolijk. Je kaart hieronder is ook een schatje!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Jenine met weer veel leuke details om te ontdekken.
    Eind van de week dooi, dus er is hoop voor je :-)

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil zomer!!!! Zwijmel...
    Ik vind het echt prachtig geworden! Heel veel en mooie details!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jenine,

    je kaartje is weer super hoor..zóóóóó mooi ingekleurd...mijn grote complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Jenine, super mooi stempeltje!!! Ik hoop met jou dat het voorjaar snel komt... ik háát die kou LOL

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een bos haar heeft ze hé.ze is ook heel mooi gekleurd.
    dus echt een geweldig kaartje.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi lovely, when I saw this on facebook today I thought how beautiful it was!!
    wonderful colouring, and your design is beautiful.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Jenine.
    Brrr vind die sneeuw ook niks hoor, maar dat komt vooral omdat 't zo'n vettige, gevaarlijke bende is op de weg. geef mij ook maar voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weeeeer een plaatje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX