maandag 14 januari 2013

Enveloppen boekje - Vintage Finds

Het is vandaag mijn beurt om een creatie te plaatsen op het HobbyVision Design Team blog.

Deze keer heb ik een beetje een idee "gelift" van DT lid Tiets Wolfard.
Zij werkt heel veel met envelopjes, die vouw / knipt / snijdt ze op diverse verschillende manieren.

Dat heb ik met dit "mini-albumpje" dus ook gedaan.

Voor dit album heb ik 3 bruine enveloppen gebruikt, 2 bindringen van 7Gypsies en 1 klein envelopje van Maya Road.

Voor de voorkant van het boekje heb ik de envelop omgevouwen. Eerst beplakt met Design papier van Teresa Collins - Vintage Finds, en daarna de voorste flap er overheen geplakt met dubbelzijdig tape.
De zijkant heb ik open gelaten zodat er 2 kleine tags in kunnen.


* Mal Noor Design - rand 6002/0149 en hoekje 6002/0148
* Bruin kant: BoBunny Trim Neutral Earth


* Labels Laughter, Dream etc - Teresa Collins mini Flash Cards
* Stans hekje: Spellbinders D-Lites Wrought Iron
* Cameo: Scrap Unlimited
* Stempel: Magnolia Tilda with Love




* Maya Road mini kraft tickets
* Besjes: Marianne Design Bunch of Berries offwhite
* Noor! Design mal: 6002/0146

Deze rechthoekige Doily heb ik 1x uit creme cardstock uitgestansd en 1 keer uit Kraft cardstock. Die uit Kraft cardstock heb ik op de helft doormidden gesneden. De ene helft aan de rechterkant onder de flap van de envelop geplakt, en de andere helft aan de bovenkant van de flap geplakt.




Stempel: Magnolia Tilda with Pink Ribbon



Beide afdrukjes heb ik ingekleurd met de Faber Castell potloden.
Ik heb hier de volgende kleuren voor gebruikt:

* 130 - Dark Flesh
* 132 - Light Flesh
* 175 - Green Yellowish
* 183 - Light Yellow Ochre
* 187 - Burnt Ochre
* 182 - Brown Ochre
* 180 - Raw Umber
* 283 - Burnt Sienna
* 178 - Nougat
* 280 - Burnt Umber
* 199 - Black

Ik hoop dat ik jullie met dit boekje weer wat inspiratie kan geven.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx


13 opmerkingen:

  1. hoi jenine, wat een geweldig mooi projectje is dit weer echt gaaf.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow super mooi gemaakt hoor!

    Veel liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig boekje erg mooi.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Jenine
    Wat mooi!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer prachtig mooi werk Jenine.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer prachtig gemaakt Jenine
    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitterend boekje heb je gemaakt Jenine,
    I LOVE IT heel mooi meis.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig geheel Jenine! Alles past zo mooi bij elkaar, je raakt niet uitgekeken zoveel schitterende details! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer veel en veel te SCHITTEREND voor woorden.. leuke en mooie details op te zien!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Jenine,
    Weer een hele mooie creatie die je hebt gemaakt!
    Super prjecten heb je weer gepost!!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX