vrijdag 20 juli 2012

HobbyVision Challenge: #6 Alles mag / Anything Goes

Het is weer de 20ste van de maand, dat betekend een nieuwe Challenge op ons HobbyVision blog.

Deze keer gaat Challenge #6 van start: Alles mag / Anything Goes

Erg makkelijk toch?
Volgens mij kunnen jullie dus allemaal wel massaal mee gaan doen.
Insturen kan tot de 19de.
De prijs is een waardebon van € 10,00 van HobbyVision.

Nu terug naar mijn kaartje.
Ik heb hiervoor het scrappapier van Authentique gebruikt, de Fresh lijn.

* Stempel: Magnolia Tilda in Key Largo
* Nestabilities: Ovals en Floral Ovals
Cheery Lynn Doily - Mini Fancyful Flourish
Creatables: Anker LR0232, Schelpen LR0230
Metalen hoekjes: 11810-2007
Tim Holtz: Trinket Pins

Ik heb alles wit gemaakt met Crackle Paint - Picket Fence.
De randen van de kaart heb ik geblend met Distress Inkt Iced Spruce.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Copic Markers:
* Huid: E000, E00, E11
* Wangen: chalks
* Haren: E21, E23, E25, E27
* Schelp: YR20, YR12, YR16, E99
Jurk: N0, N1, N3, N5
* Strik: R29, R46, R59
* Water: B000, B00, B52

Op de schelp heb ik Crackle accents gedaan.


En hier nog een foto waar ik de label uit de kaart heb gehaald.

Doen jullie gezellig mee met de Challenge?
Kijk ook eens op ons DT blog naar de rest van de prachtige voorbeelden van onze teamleden.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs Jenine xXx

12 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart Jenine, prachtig ingekleurd, schitterende details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Jenine! Wat een super leuk en mooi kaartje heb je gemaakt!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart met een leuk effect met die crackle paint
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowwww Jenine,Wat heb je dit weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaart.
    Laat de zon maar komen.
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een creatie!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Plaatje Jenine

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig mooi kaartje Jenine.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart met hele leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super mooie kaart weer Jenine!!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!!!
    Die kleur distress past wel super zeg.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sodeknetters Jenine!!! Wat is dit toch geweldig mooi!!! Alle details en prachtig gekleurd. Je komt ogen te kort! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX