vrijdag 15 juni 2012

Uitslag Candy!

Ik was het al bijna vergeten, maar ik moet uiteraard nog de winnaar van de Candy bekend maken!!

Erg leuk dat julie allemaal weer zo enthousiast mee hebben gedaan!!

Er kan er maar 1 de candy winnen... via Random.org heb ik een getal getrokken


Nummer 11 is de reactie van Karin Schuring.

Van harte gefeliciteerd Karin!!

Wil je mij een email sturen met je adresgegevens?
Dan komen de strikjesmaker en de vlaggenlijn zo snel mogelijk jou kant op :)

Liefs Jenine

3 opmerkingen:

  1. hoi meis
    dank je wel voor de kans meis
    karin gefeliciteerd meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg!!! En wat een verrassing :D Ben er echt super blij mee!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karin super gefeliciteerd meid! En Jenine heel erg bedankt voor de kans.

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX