donderdag 3 mei 2012

Nieuw Blog, Creaties met Papier, Bloghop & Candy!

Hoera Eindelijk Is Het Zover
vandaag vieren we de OPENING van ons blog.
Eigenlijk is het meer de geboorte van ons blog
We zijn vandaag online gegaan.

We hebben een zeer getalenteerd, maar ook gevarieerd designteam kunnen 
samenstellen. Stuk voor stuk kanjers in hun specialiteit. 
We hopen dat je genoten hebt van alle creaties die 
het DT team speciaal voor deze gelegenheid 
heeft gemaakt.

Dat belooft nog wat voor de toekomst,
denk je ook niet?


gebruikte materialen:

Papicolor Original karton

Knipvel: MD Eline's Nursery AK0054
Creatable: Double Frame LR0141
Stempel: MD Stars & Dots CS0845, script Magnolia
Houten letters
Kant creme
Bloemen: Marianne Design JU0847
Parelspray Rayher
Distress inkt: Vintage Photo
Distress marker: Bundle Sage

Als basiskaart heb ik een kaart van 13 x 13 cm, de randen beïnkt met Distress inkt Vintage Photo. Langs de randen wat dots gestempeld (Distress marker Bundled Sage, stempel CS0845). Deze heb ik op een lichtgele kaart van 13,5 x 13,5 cm geplakt.

De Creatable is uitgesneden uit lichtgeel kaartkarton. De randen bewerkt en hierbij ook een script gestempeld. Dit op de basiskaart geplakt.

De kaart verder versiert met een 3D plaatje, diverse bloemen, een kantje en wat plakparels.
De tekst is gemaakt met kleine houten lettertjes.

De dubbele basiskaart is een creme kaart van 14 x 14 cm.

Wat kan je verwachten van dit blog.
Creaties met Papier

Zoals de naam al doet vermoeden;
we laten je zien wat je allemaal met
papier kunt doen. Dan hebben we het
niet over designpapier,  maar over
effen papier of cardstock en dan speciaal dat van het Nederlandse merk Papicolor.

We willen de misschien wat vergeten technieken
weer laten schitteren,
zoals het borduren, 3d technieken en 
embossing.
Maar weet je wat je allemaal kunt
maken met stansen, mallen en ponsen.

Heb je een favoriete techniek, vind je hem niet
terug, laat het ons dan weten, wat niet is
kan nog komen.

Terug naar het Feest
Wie jarig is trakteert
beschuit met muisjes?

Of een leuke candy
gesponsord door onze blog sponsor

Papicolor

Onder onze bezoekers, lezers en natuurlijk volgers
verloten we een leuke candy.

wat moet je hiervoor doen
** word volger van ons blog **
** vertel ons wat je van ons blog vindt **
** we stellen het op prijs als je ons blog opneemt in je favoriete bloglijst op je eigen blog **

Om dubbel kans te maken om de candy te winnen
laat een reactie achter bij de DT-dames die je langs de hop bent tegen gekomen

hieronder nogmaals de lijst
Jenine (Je bent nu hier)


Dank je voor je reactie en je bezoek aan ons blog.

Team C.M.P.
Liefs Jenine

65 opmerkingen:

  1. Hoi Jenine wat een feest op deze koningklijke morgen!
    Allemaal kunstwerken en topcreaties van voor mijn zeer bekende lieden.
    Groetjes van hen en ik was al even je fen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi jenine, van harte gefeliciteerd met je nieuwe blog. het ziet er veelbelovend uit hoor. ik ban al volger van je maar wil graag een kansje wagen. veel succes. groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jenine, volger ben ik al geworden op het nieuwe blog en super dat alle oudere technieken straks weer voorbij komen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo jenine.
    proficiat met het nieuwe Blog. Ik ben er nu al fan van omdat de kaarten erg mooi zijn naar ook goed worden uitgelegd hoe ze gemaakt zijn.
    dat zie je normaal alleen in boekjes.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jenine,

    Van harte gefeliciteerd met het nieuwe blog. Jij hebt er ook al zo'n prachtige kaart voor gemaakt. Super ingekleurd ook. Een geel mooi geheel :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jenine,

    Wat leuk, een nieuw blog! Je hebt een prachtige kaart gemaakt! De kaart is ook erg mooi afgewerkt. Ik lees en zie dat je de achtergrond zelf bestempeld hebt, leuk idee, ga ik toch ook eens proberen. Mooi geheel geworden. Veel succes met het nieuwe blog!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart janine, heel mooi gemaakt.
    proficiat met de nieuwe blog en dat het een succes mag worden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie blog, ziet er echt super uit, en je creatie is geweldig !
    Fijne koninginnedag, grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog zo een leuk kaartje,leuk hoor een nieuw blog.
    Ik hop even verder.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooooo naamgenootje
    dit is een kaartje om op te vreten
    leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met het nieuwe blog! Wat een leuk kaartje; ik ben dol op Eline's tekeningen...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dat jij ook in het DT zit Jenine.... eigenlijk niet meer dan logisch *lol*...
    Je 1e bijdrage is gelijk al een hoogstandje!!!
    Gefeliciteerd met de geboorte van dit unieke blog!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al zo'n leuke kaart. Geniet van deze bloghop.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jenine,
    Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt voor het nieuwe blog.
    Veel succes!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. yessssss,,,super blog helemaal omdat het over papicolor gaat ook ik werk daar heel veel mee ( op HJ opdrachten na die werken met ander papier) maar voor prive gebruik dan yesssss papicolor het is alleen moeilijk te krijgen hier wel bij de drukker maar die heeft geen wit , heb hem in de favo lijst staan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jenine. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog! Wat maak jij ook leuke kaartjes. Ik ben nog maar pas begonnen, dus vind al die ideeën super leuk! Blijf je zeker volgen, maar hop nu even verder :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd jenine en prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met jullie nieuwe blog en wat een superrr kaarten hebben jullie gemaakt en wat leuk zeg eindelijk een blog met de oude en verschillende technieken...vind het ook erg prettig dat jullie erneer zetten hoe jullie de kaart hebben gemaakt

    succes met jullie nieuwe blog

    volger was ik al van je...

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte met jullie nieuwe blog.
    En wat een geweldig kaart. Erg mooi.
    Bedankt voor de duidelijke uitleg.
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur en erg schattig.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie combi. Ik ben nl gek op Eline spulletjes en werk verder het liefst met papicolor papier. Heb zelf alle kleuren op voorraad.
    Leuk initiatief dit nieuwe blog.

    groet van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jenine.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt hiervoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemiddag, ben nu aan het bloghoppen, je kaart vind ik heel erg leuk,het nieuwe blog geweldig, ben volger geworden. Ik wens jullie heel veel succes en hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe blog.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart, echt schattig is ie en gefeliciteerd met de nieuwe blog
    groetjes Linda Dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met jullie fantastische gezamenlijk blog!
    Wat een super idee, zeg.
    Succes en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met het nieuwe blog. Je kaartje is zo leuk, en ek vind het fijn dat we zoveel schitterende creaties krihge te zien. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Jen,gefeliciteerd met je nieuwe blog,het ziet er super uit! Liefs Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOhhh..ook al weer zo'n leuke kaart.
    Jij ook gefeliciteerd met 'jullie'
    nieuwe blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jenine
    Van harte gefeliciteerd,en veel succes met Jullie blog.
    Je heb een schattig kaartje gemaakt.
    Echt een lieverdje.
    Heb een fijne dag verder.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog!! Altijd leuk, een blog waar verder wordt ingegaan op het creatieve gebruik van cardstock..
    Bedankt voor de uitgebreide uitleg bij jouw superleuk kaartje!!

    Groetjes, Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtig nieuw blog is geboren, gefeliciteerd en ik hoop nog lang van je bijdrage te kunnen genieten. Je hebt een super geboortekaartje gemaakt, toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd Jenine en veel succes met dit nieuwe blog....leuk om af en toe aan te wippen, groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jullie hebben allemaal goed werk laten zien hoor erg mooi . Gr gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart, en gefeliciteerd met het nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel mooi kaartje! Gefeliciteerd met de geboorte van het nieuwe blog! Ben erg benieuwd naar alles wat jullie gaan showen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart is het geworden Jenine, proficiat met het nieuwe blog...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi hoi Jenine,
    ik ben aan hoppen door blogland,
    via het nieuwe bloog kom ik nu bij jou!
    Van harte met het nieuwe blog!
    Ik ben ook gelijk maar volger van je geworden,
    want wat je maakt vind ik erg mooi!
    Veel succes met het nieuwe blog!
    Groetjes van Daatje,
    als je zin hebt, hop ook eens naar mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ...en dit is ook een schatje! Gefeliciteerd met de geboorte van het nieuwe blog en veel DT plezier!

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schatje is jouw geboortekaartje Jenine!!
    En heel veel succes met het nieuwe blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart heb je weer gemaakt. Gefeliciteerd met het nieuwe blog.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ook al zo'n mooie creatie. Dat beloofd inderdaad wat! Ik ga gauw weer door naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met de geboorte van dit mooie blog. Heb op de rommelmarkt nog gekeken of er ergens een doosje met tijd stond maar iemand voor me had het gekocht. Ga nu maar verder hoppen.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaart Jenine! En heel toepasselijk voor de geboorte van een nieuw blog.
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog, wat ziet het er allemaal super uit! Wat een schitterend kaartje, super!!!
    Ik ga nog even verder hoppen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hallo Jenny, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. Leuk dat jij ook meedoet. Deze kaart is alvast weer geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog Creaties met papier.
    Ik heb al hele mooie kaarten gezien, prachtig.
    Allemaal kunstwerken.
    Toch vindt ik dat er heel veel mallen worden gebruikt op één en de zelfde kaart.
    De snijmallen zijn prachtig daar niet van, maar creaties met papier......
    Ik wacht het af.
    Ik blijf jullie zeker volgen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Gefeliciteerd met jullie blog, ziet er echt super uit, en je creatie is TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. Ik ben gelijk volger geworden!
    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Jenine, ook jij hartelijk gefeliciteerd met dit geweldige blog...ik heb nu al zoveel moois gezien dat ik jullie uiteraard bij mijn favorieten zet!!
    Heel leuk geboortekaartje heb je gemaakt!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat super leuk dat jij je weer inzet voor dit nieuwe blog, dat voorspeld weer veel moois!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke kaarten maak je ik was nog niet eerder op je blog geweest.
    gefeliciteerd met de nieuwe blog
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. prachtige kaart gemaakt.
    gefeliciteerd en veel plezier met dit nieuwe blog.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. Wat een lief kaartje is dit zeg, erg mooi. Succes.

    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een prachtig kaartje
    En tevens de geboorte van jullie nieuwe blog.
    Veel succes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Van harte gefeliciteerd met het nieuwe blog. Jij hebt er ook al zo'n prachtige kaart voor gemaakt.
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een snoeizige kaartjes maak je, met lieve kleurtjes. Echt heel mooi :)
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog.
    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo,
    via het blog creaties met Papicolor papier ben ik hier terecht gekomen. Ook jij maakt heel mooie creaties. Ik zal nog regelmatig komen kijken.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Gefeliciteerd dat je een van de moeders mag zijn van dit nieuwe kind. Ik sta al even in dr wieg te kijken en zie hele mooie creaties, zoals deze van jou, voorbij komen. Ik blijf dit lieve Papircolorkind op de voet volgen. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  59. gefeliciteerd met jullie nieuwe blog
    het ziet er schitterend uit met duidelijke uitleg
    en je kaartjes zien er ook weer geweldig uit
    ik wens jullie heel veel succes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Jenine,

    Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog en je designerschap!

    Ik herken je reactie enorm :-)
    Mijn nieuwe blog is "geboren" ze is nog maar twee dagen oud;-) en ben nu Dt lid van Crealies.
    Dus ben net als jij nu helemaal Hieperdepiep!


    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuk idee! Ik zal snel eens bloghoppen. Je kaart is supermooi! Ben benieuwd wat de anderen voor moois hebben geplaatst.

    Groetjes Baukje

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hello there! ӏ just would like to offег уou a big thumbs
    up for yоur grеаt іnformatіοn
    you hаve here on this post. I'll be coming back to your website for more soon.

    My weblog ... buy ephedra online

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX