vrijdag 27 mei 2011

Bijdrage Hobbyjournaal 75

Het nieuwe Hobbyjournaal nummer 75 ligt weer in de winkels, dus ik kan mijn bijdrag ook weer laten zien ;-)

Deze keer 2 borduurkaarten met de schattige knipvellen van Yvonne's Creations. Ook het achtergrondpapier komt uit een paperpad van Yvonne's Creations - Spring Time.

Omdat we niet teveel verschillende materialen mogen gebruiken heb ik voor beide kaarten de Multi Frame Flower MDF020 en de Borders MFD023 gebruikt.
Patroon en kleurnummers van het borduurgaren staan in HJ75.


Ook hebben wij sinds kort een heel schattig paperpadje van Me to You in de winkel liggen, met wat leuke transparante stickers erbij.
Voor 'snelle'  kaarten zijn ze echt ideaal.
Helaas kan je op de foto zien waar sticker ophoud... in het echt zie je het bijna niet... Heb de kaart wel tig keer op de foto gezet, maar krijg het echt niet beter, wel een beetje zonde :(

Beschrijving en materialen staan in het HJ.



Bedankt weer voor jullie bezoekje, en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten!!

Liefs Jenine xXx

16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten heb je toch weer gemaakt! Ze springen er echt tussen uit in de krant hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze al in HJ zien staan en dacht; jeetje wat zijn dit weer mooie kaarten.Ze zien er prachtig uit. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Echt een lust voor het oog.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt schitterende kaarten weer Jenine, ook heerlijke kleurtjes :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten ...en ook zulke mooie kleurtjes
    Ik vind de plaatjes van yvonne ook erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten.
    Zag ze al in het HJ staan
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk weer prachtige kaartjes Jenine.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaartjes zijn het weer geworden.
    Ga vandaag snel het H j halen.

    fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi!

    Je blog layout is wel anders, dan normaal ik bedoel foutje, met sommige dingen heb je dat al gezien?

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh wat zijn ze geweldig en die ene stempel met kadootjes heb ik ook van tatty's hij is super en je andere kaartjes ook natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jenine
    ```````````
    Dit zijn hele mooie kaarten.
    Ik vind het gewoon vakwerk.
    Echt schitterend mooi gedaan.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wouw schitterende kaarten jenine
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig hoor, met al die pasteltintjes! Ik had ze al bewonderd in het hobbyjournaal, maar op een of andere manier komen ze hier op je blog nog beter tot zijn recht!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, these are all great! The papers are so beautiful and all the wonderful embellishments! Kudos for the stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer super lieve en prachtige kaartjes gemaakt Jenine, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX