vrijdag 5 november 2010

Jaarboek 2010/2011

Gisteren is het Hobbyjournaal Jaarboek 2010/2011 bij ons binnen gekomen.
Ook ik was weer gevraagd om wat kaarten te maken. 3 patronen waarvan 1 kaart met een knipvel en 2 met een stempeltje.

Dit zijn de kaarten die ik gemaakt heb.


De patronen / materialen en beschrijving kunnen jullie allemaal vinden in het Hobbyjournaal Jaarboek.
Er staan dit keer weer erg leuke dingen in moet ik zeggen!!

Wens jullie gelijk een heel fijn weekend allemaal.
Ik word straks opgehaald, ga lekker met mn vriend een weekendje weg. Even lekker relaxen, zwemmen en genieten van een paar vrije dagen in CenterParcs!!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties!!

Liefs Jenine xXx

16 opmerkingen:

  1. wat een geweldig mooie kaarten, ik ga gauw het jaarboek ophalen, ik wens je een heel fijn weekend toe, geniet lekker van het zwemmen en het samen zijn met je vriend.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt voor het jaarboek.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw schitterende kaarten jenine
    echt geweldig
    geniet van je weekend;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaaerrjes weer jen, en heel veel plezier het weekend
    liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww Jenine
    wat een gave kaartjes schitterend die kleuren, daar word je lekker vrolijk van.
    Fijn weekend!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er prachtig uit hoor je kaarten.
    Ik had ze al in het jaarboek bewonderd.
    Geniet er lekker van in Center Parcs.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je weer gemaakt, mooi borduurwerk, dus zal het boek binnenkort eens gaan aanschaffen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten zijn dit weer en een fijn weekeinde.

    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhh wat zijn ze mooi zeg, schitterend en een heel fijn weekend, lekker genieten....
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes, heel mooi! Mijn complimenten voor het borduurwerk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes heb je weer voor het jaarboek gemaakt meid.
    Ik wens je een gezellig weekend samen met je vriend,geniet er van hoor!

    Liefs Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  12. er staat wat op mijn blog voor je!
    groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jenine,

    Nou meis wat ik ervan zie is helemaal supers!!!!!!!! Je kaartjes zijn onwijs mooi.

    Hugs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig wat een mooie kaarten!!!!
    En wat een prachtig blog heb jij, ik ben gelijk volger geworden.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh ze zijn schitterend ;):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX