woensdag 24 maart 2010

En de winnaar is.......

De blogcandy is alweer afgelopen.... dus hoog tijd om de winnaar bekend te maken!!
Super leuke berichtjes hebben jullie allemaal achter gelaten, dank jullie wel :)
En zie dat ik ineens al véél meer volgers heb, helemaal leuk :)
Nu niet langer zeuren... zal jullie niet langer in spanning houden...
De winnaar is.........................
Van harte gefeliciteerd Nonna!
Wil jij even je adres naar mij mailen?? Dan komt de candy zo snel mogelijk jou kant op :)
Wil jullie allemaal nog een hele fijne dag wensen. Geniet van het mooie weer vandaag :)
Liefs Jenine xXx

6 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd Nonna
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Nonna,toppie hoor!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was vanmorgen vroeg in hilversum toen me vriendin me gillend opbelde met je heb een blogcandy gewonnennnnnnn, ik kom nu net thuis en snelde me naar me blog om te zien waar het goede nieuws vandaan kwam:)
    De pc wilde niet zo vlotten maar het is me toch gelukt om hier terecht te komen,
    Jenine's hartelijk bednakt voor de mooie prijs:)
    het kwam op het juiste moment, gisterenavond kreeg ik slecht nieuws van me oudste broer, hij heeft een een agressieve vorm van prostaatkanker:( ik ga een mooie kaart voor hem maken van jou candyprijs.
    echt ben er super blij mee:)
    ik zal je een email sturen met mijn gegevens.
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nonna, gefeliciteerd meis met je mooie prijs, sterkte met je broer en succes met het kaartje maken, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX