dinsdag 21 juli 2009

DT kaartjes - Rood/wit kaartjes

Ik zag pas op mijn club dat Willy hele gave rood/witte kaartjes had gemaakt.
Bedacht me dat wij dat papier ook hadden... dus heb het idee snel
gelift van Willy :)
De materialen etc staan weer vermeldt op ons **DT BLOG!**


Wens jullie voor vandaag nog een hele fijne dag!

Hier staat weer een dagje werken op het programma :)

En vanavond nog wat laatste voorbereidingen doen voor de demo die ik a.s. donderdag 23 juli geef tijdens de Kamper Ui(t) dagen.
Mag daar mijn laatste nieuwe boekje promoten :)


Zijn er van jullie nog wat die daar naartoe gaan?

Liefs Jenine xXx

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes van kaarten heb je weer gemaakt!

    groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes Jenine!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze gaaf Jen ...mooi dat rood wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn prachttig Jenine!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt prachtig, mooi die kleren combinatie!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartjes zijn prachtig geworden, heel mooi dat rood/wit.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes zeg! Prachtig met dat rood zo en die hartjes!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX