woensdag 28 mei 2008

CardDeco 6 en Hobbyjournaal 41

Ik mocht weer meewerken aan het CardDeco boekje, samen met Ann, Chrissie en Sjaak.
Hij ligt inmiddels alweer een paar daagjes in de winkels... dus kan mijn bijdrage nu wel ff laten zien ;-)


In het boekje staan dieren en bloemen! Ik kreeg dit keer 2 bloemetjes doorgestuurd... maar die doen het altijd wel goed bij mij... dus dat kwam goed uit ;-)

Ook heb ik deze maand weer 2 patroontjes voor HJ41 gemaakt.




Ben vanmiddag nog ff samen met Wilma naar Kars gereden. En ooooh, zag daar weer veel te veel leuke dingen, tis toch zó verleidelijk :-O....
Heb wel diverse leuke bloemetjes gescoord.... en een paperpad van S.E.I., de Dill Blossom.
Die heb ik ook maar gelijk meegenomen naar huis ... als het goed is ga ik daar vanavond nog de schaar inzetten ;-)


6 opmerkingen:

  1. ooooh wooooow Jen wat zijn het weer beauty's en kaarten met bloemen daar ben je inderdaad een genie in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooooooooow ze zijn superrrrrrrrr !

    gaaf padje hoor van SEI :p

    en ik zie je handtekening is gelukt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanksss Jeanet!
    Met de handtekening is het gelukt ja ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten weer Jenine! En van die paperpads en bloemen kun je nooit genoeg hebben lol!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the lovely comments you left for me!!
Hugs, Jenine xX